Πολιτική αποστολής και επιστροφών

Επεξεργασία

 

Ο χρόνος επεξεργασίας του αντικειμένου είναι ο χρόνος από τη λήψη της παραγγελίας σας έως τη φυσική αποστολή του. Μετά την παραλαβή της παραγγελίας σας, πραγματοποιούμε ελέγχους και ελέγχους ποιοτικού ελέγχου προκειμένου να διασφαλίσουμε την ποιότητα του προϊόντος πριν από την αποστολή. Ο συνολικός χρόνος επεξεργασίας ποικίλλει ανάλογα με το μέγεθος της παραγγελίας .. Οι μεγαλύτερες παραγγελίες φυσικά θα διαρκέσουν περισσότερο. Συνήθως χρειάζονται 2-3 εργάσιμες ημέρες για να επεξεργαστούμε την παραγγελία σας. Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι ο χρόνος επεξεργασίας μπορεί επίσης να επηρεαστεί από την κατάσταση των αποθεμάτων μεμονωμένων αντικειμένων, την ώρα του έτους, τις εθνικές αργίες κ.λπ. Εάν η παραγγελία σας περιλαμβάνει στοιχεία που αντιμετωπίζουν προβλήματα διαθεσιμότητας αποθεμάτων, τότε η παραγγελία μπορεί να διαρκέσει 5- 10 εργάσιμες ημέρες για επεξεργασία και αποστολή. Ζητούμε συγγνώμη εκ των προτέρων για την αναστάτωση που προκαλείται από αυτές τις καθυστερήσεις και σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας.

* Εάν θέλετε να ακυρώσετε ένα αντικείμενο με παραγγελία που έχει παραγγελθεί στην παραγγελία σας, απλώς στείλτε μας το αίτημά σας υποβάλλοντας ένα εισιτήριο, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 24 ωρών.

Αποστολή

Η αποστολή διαρκεί 2-10 εργάσιμες ημέρες για να φτάσει. Ανατρέξτε στον πίνακα στη σελίδα αναχώρησης για διάφορους χρόνους αποστολής σε διεθνείς προορισμούς.

* Ο χρόνος αποστολής εκτιμάται και ξεκινά από την ημερομηνία αποστολής, παρά από την ημερομηνία παραγγελίας, και μπορεί να διαρκέσει περισσότερο από την αναμενόμενη ημερομηνία λήξης σε μη έγκυρη διεύθυνση, τις διαδικασίες εκτελωνισμού ή άλλες αιτίες.

* Για ταχεία αποστολή: Πιθανές τιμές και άλλα πιθανά σχετικά έξοδα βαρύνουν τους πελάτες.

 

 

ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΟΡΟ

Οι αποστολές από όλες τις αποθήκες μας δεν έχουν πληρωθεί. Επομένως, τυχόν και όλοι οι τελωνειακοί ή εισαγωγικοί δασμοί χρεώνονται μόλις το δέμα φτάσει στη χώρα προορισμού του. Εάν υπάρχουν, αυτές οι χρεώσεις πρέπει να καταβληθούν από τους πελάτες. Οι πελάτες αναλαμβάνουν την πλήρη ευθύνη για όλα τα έξοδα αποστολής επιστροφής, τελωνειακές χρεώσεις και έξοδα χειρισμού σε περίπτωση που αρνηθούν να δεχτούν δέμα λόγω εισαγωγικών δασμών ή φόρων. Λάβετε υπόψη ότι σύμφωνα με τους τελωνειακούς κανονισμούς, η Oliva Bloom δεν μπορεί να δηλώσει τα αντικείμενα που αγοράστηκαν ως δώρα ή να αναφέρει ένα ποσό που είναι χαμηλότερο από την πραγματική τιμή του προϊόντος.

 

 

 

Εγγύηση και επιστροφές

 

Στο Olive Bloom, η ικανοποίηση των πελατών είναι πάντα η πρώτη μας προτεραιότητα.

Οι ειδικές ομάδες ελέγχου ποιότητας και διασφάλισης ποιότητας θα ελέγξουν τα αντικείμενά σας πριν από την αποστολή. Η ποιότητα των προϊόντων μας είναι εγγυημένη.

Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με τα στοιχεία που λάβατε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το business@olivebloom.gr .

 

 

Δικαίωμα ακύρωσης

 

Εκτός εάν ισχύει μία από τις εξαιρέσεις που αναφέρονται παρακάτω, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς να δώσετε κανένα λόγο και χωρίς να πληρώσετε ποινή εντός 14 ημερών από την ημέρα κατά την οποία εσείς ή ένα τρίτο μέρος, που υποδεικνύεται από εσάς, παραλάβετε τα προϊόντα που αγοράσατε. Πρέπει να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να ακυρώσετε την παραγγελία σας σύμφωνα με τις οδηγίες που παρέχει το Κέντρο Υποστήριξης. Για να τηρήσετε την προθεσμία ακύρωσης αρκεί να στείλετε το μήνυμά σας πριν από τη λήξη της περιόδου ακύρωσης των 14 ημερών. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας στο business@olivebloom.gr .

 

Θα επιστρέψουμε όλες τις πληρωμές που λάβατε από εσάς για τα αγαθά που αγοράσατε. Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημέρα κατά την οποία θα προσκομίσετε αποδεικτικά στοιχεία ότι έχετε επιστρέψει τα αγαθά.

 

Λάβετε υπόψη ότι πρέπει να στείλετε τα αγαθά σύμφωνα με τις οδηγίες του Κέντρου υποστήριξης το αργότερο 14 ημέρες από την ημέρα της ανακοίνωσης ακύρωσης. Θα πρέπει να αναλάβετε το άμεσο κόστος επιστροφής αυτών των προϊόντων. Ενδέχεται να είστε υπεύθυνοι εάν η αξία των επιστρεφόμενων αγαθών μειωθεί λόγω του χειρισμού των αγαθών (εκτός εάν ήταν απαραίτητο να προσδιοριστεί η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών).

 

Εξαιρέσεις - το δικαίωμα ακύρωσης δεν ισχύει για:

- Σφραγισμένα προϊόντα μετά την παράδοση.

 

 

Νομική εγγύηση

 

Σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων που αγοράζονται στον Ιστότοπο, ισχύει πλήρως η νομική εγγύηση.

 

 

Εγγύηση επιστροφής 30 ημερών

 

Εάν έχετε λάβει ελαττωματικό ή κατεστραμμένο αντικείμενο, επικοινωνήστε μαζί μας στο Κέντρο υποστήριξης εντός 30 ημερών από την παραλαβή του αντικειμένου. Αφού επιστρέψετε το προϊόν στη διεύθυνση που παρέχεται, θα σας στείλουμε ένα νέο είδος δωρεάν (θα σας επιστρέψουμε το κόστος αποστολής επιστροφής) ή μπορείτε να επιλέξετε να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων.

 

 

Πώς να μας φτάσετε

 

Περιγράψτε λεπτομερώς το ζήτημα στο business@olivebloom.gr , συμπεριλαμβανομένου του λόγου επιστροφής, μαζί με τον αριθμό παραγγελίας και τον αριθμό προϊόντος SKU. Για ελαττωματικό, λανθασμένο ή όχι ως περιγραφόμενο αντικείμενο, στείλτε μας μια σαφή εικόνα ή βίντεο του προβλήματος.

 

Οι λύσεις μας:

1. Ευθύνη Olive Bloom:

Εάν η εταιρεία μας είναι υπεύθυνη για το ζήτημα, θα επιτρέψουμε την επιστροφή στην αποθήκη μας για επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.

Μόλις λάβουμε το αντικείμενο, θα επιστρέψουμε πλήρως την αρχική τιμή του προϊόντος ή θα στείλουμε ξανά δωρεάν αντικατάσταση στα έξοδά μας.

2. Ανεπιθύμητο αντικείμενο:
Εάν ο πελάτης αποφασίσει ότι δεν θέλει το προϊόν, δεν περιλαμβάνεται επιστροφή χρημάτων.

 

Πρόσθετες σημειώσεις σχετικά με την Εγγύηση

Όλες οι επιστροφές πρέπει πρώτα να εγκριθούν από την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας. Όλα τα επιστρεφόμενα αντικείμενα πρέπει να αποσφραγιστούν.

Εάν ο πελάτης ζητήσει επιστροφή χρημάτων, θα επιστρέψουμε το αρχικό κόστος προϊόντος κατά την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος. Όλα τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του αντικειμένου και τα αρχικά έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται.

Χρονικό πλαίσιο αποζημίωσης

Για επιστρεφόμενα αντικείμενα ή αντικείμενα για ανταλλαγή, θα χρειαστούν 3-6 εργάσιμες ημέρες μετά την παραλαβή των αντικειμένων σας για την επεξεργασία της λύσης.

Μετά από αυτό το χρονικό διάστημα, το χρονικό πλαίσιο επιστροφής χρημάτων έχει ως εξής:

Επιστροφές λογαριασμού Paypal: Έως 48 ώρες

Επιστροφές με πιστωτική κάρτα: Από 7-14 εργάσιμες ημέρες

 

Για περαιτέρω βοήθεια, επικοινωνήστε με το business@olivebloom.gr . Θα κάνουμε ό, τι καλύτερο μπορούμε για να σας βοηθήσουμε και να απαντήσουμε σε όλα τα μηνύματα εντός 24 ωρών.